Medlemskap i foreningen

I store deler av året 2016 har det pågått et stort arbeid med å gå igjennom hele medlemsregisteret for foreningen. Vi har fått programmert en helt ny database, og har kontaktet mange som var oppført som medlemmer. Vi ønsket å være sikre på at status for medlemskapet var riktig – enten det er «medlem» eller «utmeldt». Dette har ført til at noen som har gitt beskjed tidligere har fått flere henvendelser og noen er kanskje ikke kontaktet?

Hvis du mener du er medlem men ikke har fått noen epost, sms eller personlig melding (PM), så sender dere epost til: post@kinaforeningen.org. Oppgi klart om dere ønsker å være medlem og gi fullt navn, så retter vi opp i registeret. Det samme gjelder hvis du ønsker å melde deg ut. Vi håper at vi snart er der at vi er helt sikre på hvem som er medlemmer. Takk for bistand til avklaring!